دروغهای پسران به دختران (طنز)

Posted on نوامبر 20, 2008. Filed under: طنز |

دروغ: بعدا” باهات تماس می گیرم 
معنی: دیگه هیچ وقت منو نمی بینی 
دروغ: تو قسمتی از وجود منی- نمی دونی تا چه اندازه دوستت دارم 
معنی: تو برای من به اندازه کافی زیبا، باهوش و پولدار نیستی میزارمت کنار 
دروغ: اون دختر هیچ تیریپی با من نداره – ما فقط دوست معمولی هستیم 
معنی: عاشقشم 
دروغ: من ترو برای وجود خودت دوست دارم
معنی: من فقط دنبال ارتباط جنسی هستم
دروغ: آخر این هفته با دوستام داریم میریم کوه معنی: داریم میریم دختر بازی.
دروغ: می تونی 5 هزار تومن بهم قرض بدی؟ تا آخر هفته بهت برمیگردونم معنی: پولتو ببوس و باهاش خداحافظی کن. 
این هم شاید بزرگترین دروغی باشد که تا بحال گفته شده: دروغ: قول میدم تا زمانیکه مرگ مارو از هم جدا نکرده عاشقت باشم، باهات صادق باشم و ازت نگهداری کنم 
معنی: ازت میخوام لباسامو بشوری، خونمو تمیز کنی، غذا برام بپزی، وقتی مریض میشم ازم پرستاری کنی، از بچه هام مراقبت کنی، به دوستام و خانوادم سرویس بدی . هر وقت بخوام میرم با دوستام و دخترای دیگه گردش، هیچوقت پول بهت نمی دم و هیچ کلمه خوشحال کننده ای بهت نخواهم گفت و هیچ کاری که برای تو جالب باشه انجام نخواهم داد!

Make a Comment

بیان دیدگاه

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...